Újabb okos utcabútor jellegű nyilvános WC hagyta el cégünk telephelyét
Az utóbbi pár hétben már ez a második új generációs "Art Relic Automatic" utcabútor jellegű köztéri nyilvános WC amelyet cégünk kiszállított a megrendelői számára. Az okos nyilvános WC külső megjelenésében, vendégterében és okosságában is fejlődött.
Külső megjelenésben a „TOILET” felirat áthelyezésre került a vendégtéri ajtó fölé, a felirat és az ajtó is új megvilágítást kapott, az ajtómozgató vezérlőegység ajtaja, áthelyezésre került a front felületről a vendégtérbe, így az illemhely külső megjelenése homogénebbé vált, ugyanakkor a vandálbiztosság szempontjából változás nem történt.
Megváltozott a vendégtér világítása is, alapvetően eddig is és most is energiatakarékos, de a megvilágítás egyenletessége jelentősen javult. A mennyezet megjelenésében lényegesen előnyére változott és szervízelés szempontjából is előnyösebb megoldást biztosít.
Lényegi változás azonban az okos WC megoldásokban történt. Az utcabútor jellegű automatikus WC-ink eddig is kommunikálták a biztonságos üzemeléshez és üzemeltetéshez szükséges információkat, azonban mostantól kezdve a kommunikáció útja és módja is változott. Az okos nyilvános WC egy általunk üzemeltetett központi szerverrel tart kapcsolatot. A szerver és az okos WC közötti kommunikáció a telepítés helyétől függően lehet GPRS, LoRa WAN IoT, NB-IoT, vagy vezetékes internet kapcsolat. A szerverről az üzemelési információkat a WC Guide szoftver továbbítja az üzemeltető igényei, választása és lehetőségei szerint SMS, E-mail, WhatsApp, Messenger formátumban. Ugyanakkor az üzemeltető a WC-Guide responsive szoftvert böngészőről is el tudja indítani asztali és mobil alkalmazáson egyaránt. A WC-Guide szoftver a WC működéséről, állapotáról online megjelenítést tesz lehetővé, természetesen mindez megfelelő azonosító és jelszó ismeretében érhető el.
Az okos nyilvános WC üzenetei és a WC-Guide információ szolgáltatása
-
Áramkimaradás 10 percen túl
-
Vízhiány 10 percen túl
-
Fagyveszély
-
Dugulás a WC csészében
-
Érmevizsgáló hiba (pl. eltömődés)
-
Mosó rendszer hiba
-
Illetéktelen felhasználó
-
Rosszullét vendégtérben ( 5 percig nincs mozgás )
-
Segélykérő gombot megnyomták
-
Szerviztéri riasztó bekapcsolva
-
Szerviztéri riasztó kikapcsolva
-
Sziréna megszólalt (törölni csak a riasztó kikapcsolásával lehet)
-
Füstérzékelő jelzett
-
Vendégtéri ajtó nyitva 5 percen túl
-
Szemetes kukában tűz volt (automatikus tűzoltás van)
-
WC zárva kapcsoló állása
-
Takarítás kapcsoló állása (takarító személyzet által végzett takarítás alatt a vendégtéri ajtó nyitva)
-
Ingyen használat kapcsoló állása
-
Tetőfűtés aktív
-
Nyomógomb hiba ( beszorult )
-
WC papír hiány
-
Folyékony szappan hiány
- Bevétel Ft
- Bevétel EUR
- Használók száma
- Szemetes kuka hőmérséklete
- Szervíztér hőmérséklet
- EMD hőmérséklet (beléptetést vezérlő elektronika)
Fizetés bankkártyával PayPass módon
A B&K Kft által gyártott nyilvános WC-k esetében eddig is rendelkezésre állt a PayPass fizetési mód a megrendelő opcionális választásaként,,azonban a közelmúltban bevezetett jogszabály értelmében "erős ügyfél hitelesítést alkalmazása óta az érintéses funkciót kínáló készpénz-helyettesítő eszköz használatával kezdeményezett egymást követő érintéses fizetési műveletek száma nem haladhatja meg az ötöt", ennek megfelelően az ügyfél hitelesítést, ha úgy adódik el kell végezni a nyilvános WC-k használata esetében is. Ezen előírás hatására elindítottuk a fejlesztést, hogy a PayPass fizetés mód választása esetén rendelkezésre álljon a hitelesítéshez szükséges billentyűzet az illemhely front panelján.